dino merlin picsz

okej jag managed to föra över dom här bilderna. här är dom, alldels ofixade i PS. hatar när färgerna inte är som dom ska men jebiga den här datan kan inte ha allt man behöver.

min finaste pirmush och jag inne på handikapptoan typ någon timme innan konserten började. det var typ asmycket folk, som jag hörde det var det 2500 pers. jag sov hela vägen till gbg och var utvilad inför spektaklet haha.

min lillkusse ajla, elma, deno och jag. jag ser lite halvt salig ut. tycker inte riktigt om det, men är man happy så är man.

i vimmlet stötte jag på en massa chickentown-bor, och det var ju funny. men jag träffade även på maida.

dinooo!! omg, jag dog ett par gånger under konserten. det var så bra, det var verkligen så bra. alla låtar satt så jävla fint!! och vi stod rätt långt fram.

regina - mellanakten. regina är för övrigt dem som representerar bosnien i eurovisongrejen. sångaren såg helt påtänd ut. han var kanske nervös.

igen dinoooooo!!

och så träffade jag även på min long lost seno!! han ville verkligen inte bli fotad men jag tvingade mig på honom.

och här är vi. hon bryden jämte seno tog kortet. hon ska nog inte satsa på nån fotokarriär iaf.


mamma och pappa var rätt långt bak haha. på läktaren.

okej jag hade inte så jättemånga pics, pallade inte ta eftersom jag var inne i konserten. men jag har ett par klipp som jag ska posta när jag kommer hem.
ja vad ska man säga? finns inte så mycket att säga. var man där så gick man iaf inte miste om något haha.

Kommentarer
Postat av: iman

fan, ingen kollar ju på dino på det sjätte kortet..?

2009-04-13 @ 02:51:33
Postat av: Adis

Malmö var helt rock n roll också tycker jag. och för övrigt så var inte sångaren i regina så nervös för han var ju så påtänd. såg ganska flygfärdig ut om du frågar mig...även i malmö =D



kjjam i hälsaj onog tvog Izudina :P

2009-04-13 @ 10:43:21
Postat av: nida

haha jättekul att träffa dig :D

hoppas ni hade uuuuuuuuunderbart :D

2009-04-13 @ 14:19:06
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: magzzzaaa

iman: det var nog nån smöris där så alla valde att kolla på sina mäns/womäns skulle jag tro haha.



adis: haha hälsat cu :D cula sam da je bilo super, a jelde fasen, han såg helt borta ut! typ asstora svettfläckar också, lp-skivor under armarna.



nida: ja detsamma sötnos! :) nama je super bilo :D

2009-04-13 @ 15:27:15
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: nerko

izgleda da je koncert bio bezveze a dino merlin veze nema!

2009-04-13 @ 22:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0