snart tar jag in på hotell

allstå det här ville jag verkligen, verkligen inte blogga om på grund av att min P läser bloggen, ni vet nog vem P är, men jag vill inte skriva ut hela benämningen på honom eftersom risken finns att hans öga fastnar för det och fortsätter att läsa, så kanske, kanske läser han inte detta inlägg. vi får hoppas. men jag kan fan inte hålla mig, måste tala ut om detta *psykfall*.

igår hörde jag min granne ovanför mig nuppa för andra gången. jag orkar inte använda LADDADE ord just nu eftersom detta terrar mig fortfarande, och okej för att dom nuppar, det hörs ändåså inte i vanliga fall, FÖRUTOM bruden som vrålar och skriker som att hon håller på att bli slaktad. allstå jag kan inte fatta att hon är så sjukt högljudd av sig så att det hörs ner till mig. i vanliga fall hör jag inte något av grannarna, varken musik eller annat men den här bruden tar ju fan priset, hennes stämband borde kräva OB-tillägg för igår. så höll det på kanske i några minuter (kändes som timmar), sedan blev det tyst, och jag hade i för övrigt svårt att somna igår, så precis när jag är på väg att sjunka in i sömn så SKRIKER hon till typ tio gånger och jag rycker till av rädsla. mitt hjärta dunkade som hos en livrädd hare typ, jag hatar att bli väckt på detta sätt. bruden kommer fan ta kål på mig. så tog det en evighet innan jag lugnade ner mig och fick en normal puls. när allt är lugnt och när jag verkligen tror att nu fan orkar dom nog verkligen inte mer, det får räcka, mina öron orkar inte heller mer, så händer det en TREDJE gång, hon skriker flera gånger (allstå det är inte ens stön, det är verkligen skrik) och mina öron våldtas igen.

jag överdriver verkligen inte inlägget. det här är fan the truth and nothing but the truth. händer det ikväll igen så kommer jag skrika jag med, av ren rädsla för mitt eget pyske. minns en gång i lund när min ovanför-granne spelade booten anna typ 15 gånger mitt i natten och jag impulsskrek HÅLL KÄÄÄÄÄFTEN allt vad jag orkade, sedan däckade jag av ansträngningen och var helt sne dagen efter.

igår hade jag inga zivaca (nerver) för att drämma till i taket med moppen, äger tyvärr ingen oklagija but wish i did. lät dom hålla på och längtade tills dom skulle sluta. hon är fördmodligen hes idag, rösten var utbränd och tog semester och jag är trött som ett svin på grund av jobbiga bruden och på grund av mina mardrömmar OCH på grund av insomnia. jag hoppas av hela mitt hjärta av att hon var ett one-nightstand och att nästa brud är lite tystare, annars lär han vara döv innan han ens hunnit fylla 30, men det värsta är att JAG kommer att ha men för livet!! jag dör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! Förlåt...så roligt inlägg bara. Hoppas det var ett one-night -stand.

2008-10-11 @ 22:36:07
Postat av: senija

haha, znam kako ti je. Innan jag och Sanel flyttade, hade vi sånna grannar. Och hon var tyvärr ingen onte night stand, utan frun.. Så några nätter i veckan var man vaken till tidigt på morgonen.. Inget kul..

2008-10-12 @ 01:11:01
URL: http://seniijaa.blogg.se/
Postat av: M

fyfan va kul! Du skriver målande..



Tkr synd om dig...



Kul för tjejen dock.

2008-10-12 @ 16:11:59
URL: http://ojsvijetla.blogspot.com
Postat av: Mag-Ziig-a-Zigg-aah

M: haha ja kul är det, men jag kan inte skratta åt det än. jag tror dock stenhårt på att hon fejkar.

2008-10-13 @ 01:51:02
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0