cp

vad har hänt med min design? ser det inte lite skumt ut?

anywho känns som att det är söndag idag. tenta på fredag och jag har precis börjat läsa, sitter här med nudlar på tangenterna och mens i lilla lisan. var tvungen att spana almenackan, trodde först att jag höll på att förblöda för det var inte länge sen jag hade mens, trodde jag, men tiden går visst snabbt när man har kul *snopen flicka*. så sjukt opepp. nu kommer jag vara hög på ipren de kommande dagarna och blääääääääääähhhhhhhhhhhhh:ig.


Kommentarer
Postat av: Anja (lärare)

Ohhh gud vad snygg design du måste ha slitit ihjäl dig. Kul att min webbkurs hjälpte dig :D

2008-11-05 @ 20:23:19
Postat av: Magza

haha mrsss aida!! plugga istället för att hänga på bloggar :D

2008-11-05 @ 20:49:16
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Aidiiii

Ohhhhh ma maggie ;) jag var tvungen ..valjda sam te nasmijala MAKAR malo

2008-11-05 @ 22:02:04
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0