user's guide

jag är inte gravid, jag har knappt någon att bli gravid med. "knappt" för att jag inte har någon och "knappt" för att jag säkert har någon som kan ställa upp om det skulle behövas. när det gäller mina smaklökar och min mage känns det som att jag är gravid. jag mår illa på riktigt om jag tänker på viss mat och jag känner att jag har ett speciellt sug efter någon slags mat och hur mycket jag än försöker så kan jag inte komma på vad det är.

jag gjorde iordning två mackor idag, tanken på att jag skulle rosta dom var för äcklig och tanken på att använda ost gjorde det ännu äckligare, så det blev en orostad macka med smör och nötpåläggrejs på. tanken på det smälta smöret på det varma brödet fick mig att tänka på hetta, bussar och snirkliga vägar och jag fick spykänslor typ. även tanken på den där kakan som degar i kylen gör mig så BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH, men det är något jag måste ha, jag vet bara inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0