peppe peppelito

PEEEEEEEEEEPPP.
haha, jag vet inte riktigt varför, kanske för att alla här i huset har däckat och jag sitter upp och njuter av mörkret och tystnaden.

peeeeeeepp för körkort då! imorgon börjar jag på allvar att plugga till skiten, jag smygstartade igår och läste ett antal sidor.

men jag ville bara säga att jag är på sååååååå partyhumör just nu, så riktigt partypepp, skulle kunna gå ut och festa nu,  MEN MEN, det beror på att en lundahelg närmar sig, eller inte än men 26 (?), då är det VGs på onsdag, kålles på torsdag, fredag på herkan och lördag på herkan. JEEEEAAAAAAH paaaaartypepp!

och har vi ju ett potentiellt partaj i växjö den 12 enligt adisa. kemo och nån mer snubbe kommer, vet ej vad han heter *ha ha*.

ok en till sak som jag faktiskt måste konstatera och det är att sloveniens eurovisionlåt kommer vinna hela skiten! låten är ju skitbra och hon är rätt skitsnygg.

Kommentarer
Postat av: Amir

den 15 mars kommer AlDino till Malmööö....ska du med???

2008-03-10 @ 01:15:43
Postat av: Angelica

Jag ligger så efter i Melodifestivalen... Det närmsta jag har kommit hitills är att samanställa resultaten av Andra chansen då vår Resultatavdelning på jobbet inte kan svenska....

2008-03-10 @ 02:01:22
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se
Postat av: A D I S A

"kemo och nån mer" hahahahaha så klockrent
inte bara enligt mig, enligt sakmuzika.com också! =) hehehe... i da si dosla na koncert jesi cula?! :)

2008-03-10 @ 02:18:44
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Sign. Anz

haha vad ska du på Kålles och göra? brukade du gå ut där? Börjar blisugen på att hänga me mer till Lund.. innan jag deppar ihop!

2008-03-10 @ 10:39:13
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: mags

amir: JAAA tack! :D

angelica: sammanställa? för odds och sånt då eller? haha

adisa: jaaa då syns vi ju kanske :D a i på tiden je

paaannika: haha, fast nu har dom tagit sargassos lokal. jag håller på och deppar ihop typ haha

2008-03-10 @ 14:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0