onsdag 02:22

cpblogg.se funkar inte, asusual. när fungerar den nattetid? det är ju nu mina hjärnceller fungerar som bäst och nu får jag inte skriva, men jag tänkte jag skriver i Anteckningar istället, det funkar ju lika bra och bloggkänslan tappas aldrig riktigt helt som den brukar göra när man skriver i Word som envisas med korrekturläsning.

nä fan, jag tänkte jag skulle skriva lite om feminism och den tiden då jag var hardcorefeminist, en väldigt stolt period i mitt liv för övrigt, självklart är jag feminist nu också men jag hamnar inte lika i bråk med jobbiga snubbar och brudar längre, men jag kom på att jag faktiskt inte pallar att vara uppe en sekund till. så nu däckar jag.

men imorgon ska jag berätta den historien.

prutt och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0