middag och så

herrejävlar, om man får uttrycka sig så, även om herrejävlar låter som något som en skogshuggare skulle kunna säga, men jag är uppväxt i skogen så då är jag på gränsen där. nicole ligger här på min sovplats och snackar på men jag tror hon att hon kommer att däcka när som helst. jag är också där nånstans, men det är inte bra att däcka med huvudet in i datan för då kommer vi inte att klara oss. MEN SERIÖST kan jag sluta babbla typ och säga något vettigt.

herregud vi gick upp vid sju, hade sovit tre timmar, och nu känner jag mig som en nerknarkad uteliggare vars abstinens ligger i sovtimmar. herregud snart ska jag lägga mig jämte henne och däcka jag med, sedan ska vill mikai och käka och partaj ikvälldårå.

här är lite bilder från gårdagen.
113361-1396
hållningen och minen är ju inte den bästa men ni ser ju lunds känntecken typ; kullerstenarna som alla klackskor älskar att hata
113361-1397
nicole och bettan på mondo. bettan och carol träffade vi ju på malta när vi var där
113361-1398
bettan och jag på vagina tricot, lite tantiga ser vi nog ut att vara
113361-1402
det här käkade vi på Vgs igår. gott var det och resten av kvällen rapade vi vitlök
113361-1401
nicole sjöng på chris browns låt med värsta seriösa minen
113361-1400
ok lite skum min men saken är den att jag joggade på plats. jag funderade på det, egentligen så kan man ju bara stå på plats och jogga framför tvn typ utan någon maskin, det är ju samma effekt ändå.
113361-1399
nicole försöker sig på något här, vad vet jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0