jo

jag har två glada nyheter att meddela.

den ena är att jag verkligen, verkligen nu har beslutat mig för att jag ska ta det där plågsamt tråkiga körkortet. mina ögon klarar inte av att mer se körkortsboken ligga sådär nonchigt på bordet, den plågar mig och jag vill helst av allt göra en majbrasa av den. känner mig som hitler just nu, när han beodrade sina soldater att bränna alla judiska böcker.

så jag har lagt upp planen så här: den här veckan ska jag läsa boken, bara läsa och spela det där körkortsspelet tills det sitter som berget. veckan efter det ska jag skriva in mig, planerar att ta högst fem lektioner och då vill jag inte att läraren ska slöa sig igenom allt. har dom inte en tendens att vara jävligt slöa och tråkiga? böööööööööring, jag tog fem lektioner för snart tre år sedan och då dog jag av tråkighet, det behöver inte gå snabbt snabbt snabbt men snälla lite me hurtigt tack *gäsp*.

ok, så inom en månad ska jag ha kirrat teoriprovet och då ska jag skriva ut det här på blöggen. så allstå, den 8 april ska jag ha klarat provet. vi säger så. annars så lovar jag mig själv, om jag inte klarar det, att jag ska göra något riktigt olikt mig, typ nån typ av straff.

innan den 8e april ska jag även ha gjort halkbanan och jag ska även ha tagit minst 2 lektioner.
sen beror det på, men planen är att ha det där fjuttiga kortet (som jag inte ens behöver nu) innan sommarlovet.

så snälla kära lilla (stora) gud gör mig motiverad annars kan jag lika gärna lägga ner det nu.

en annan glad *jeej* nyhet är att jag har blivit godkänd på tre tentor än så länge, fyra väntar jag fortfarande på, men det är ändå rätt strongt att ha klarat sig so far. jag är inte så självkritiskt som det kanske märks.

melodifestival snart.


Kommentarer
Postat av: P-O

Wow, och jag tyckte att det var påfrestande att vänta på en tenta, så väntar du på sju (eller ja 4 nu). Strongt gjort i alla fall, dom där 4 andra fixar du också ska du se. =)

2008-03-08 @ 21:03:28
URL: http://pos.blogg.se
Postat av: mags

haha, ja jag hoppas det!!

2008-03-08 @ 23:49:59
Postat av: Khaled

Hej Mags!

Tycker din komentar på mitt inlägg är nästan mer klockren är inlägget :) hehe
Klart man inte kan avsky en hel befolkning som den judiska då det finns judar som är emot occupationen. Men tyvärr så styrs landet Israel av människor som vill allt annat än en fred i regionen! Israel är en super makt som ger sig på ett svagt folk utan makt. Som Palestinier så vill jag bara kunna se att mitt folk kan leva i fred utan att behöva oroa sig när nästa raket flyger in i deras hus. Tack för din komentar än en gång, hoppas du kan fortsätta att läsa vår blogg och kometntera den ;) haha det uppskattas !

2008-03-09 @ 10:48:23
URL: http://bacawaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0