godmörron

gud vad snabbt bajsblogg.se fungerar, jag är helt

overwhelmed. så vi skiter i att blogga där och

fokuserar oss på att skriva i Anteckningar istället.

jag börjar vänja mig alltmer vid nicoles tangentbord,

men jag kan inte titta upp när jag skriver utan kolla

bara ner så att jag trycker rätt knappar.

vi vaknade för någon timma sen och har sedan dess

hunnit duscha (nicole), sminkat oss, käkat frulle,

klätt på oss (nicole) och fortfarande i mysbrallor

(jag), och snart ska vi bege oss mot stan för att

kolla läget och försöka hitta en billig trasa ikväll

samt spana in Erikshjälpen om dom har några nya

begagnade partyväskor a la 70-tal på ingång. i natt

sov vi rätt bra faktiskt, vi somnade kanske vi tre,

senaste tre och har sovit våra åtta timmar.

igår var vi som sagt i malmö och shoppade. jag

träffade öven dzesa, kände knappt igen honom, han

kände igen mig först och vi snackade lite tills en

dalmatinerhund kom fram och snärtade mig och nicole på

benen med sin svans. nicole envisades med att ta många

bilder, dom flesta på mig där jag tvingas posa som en

och en annan turre. efter lite shopping träffade vi

Carol och tog en snabbisfika och sedan gick vi mot

värnhem där vi skulle hämta upp ajdin för att åka till

lund.

sagt och gjort och han skjutsade oss hem till nicollan

där han satt och glodde på tv medan vi fixade oss lite

snabbt. inget fräscht eller så, kaka på kaka och deo

på deo. därefter stack vi till Höööörk (Herkules i en

förkortad version läses med engelskt uttal) där även

senad, mirza och en annan tjej satt. så där satt vi

allihoppa och degade och senad var jobbig, men rar

ibland. hursomhelst askul att träffa dom igen!

herregud ett halvår sen sist. sedan kom KOftan in och

bartendern som hade snackat med nicole viftade på

KOftan (favvodj) och sa att nicole typ tyckte han var

bra haha omg *högstadieförälskelse*.

anyways nu måste jag dressa mig och sedan sticker vi

och fortsätter det här softa och degiga livet.

*DEG 4-evah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0