fredagsbilder

ok om man nu ska försöka sammanfatta gårdagen, nicollan var lite besviken över att jag inte hade bloggat så jag tar tag i det nu. igår då, det var en rolig kväll, vi förberrede oss i några timmar och stack sedan till herkan. det var så mycket folk, så mycket folk har jag aldrig sett på lilla herkan. brorsan jobbade inte utan hängde med sin släkt istället medan tunnisen var fruktansvärt söt och hälsade och gullade osv, eller snarare vi som gullade med honom,  han tycker antagligen att vi är lite jobbiga typ.

sedan blev vi bjudna på drinkar av fared och hans mänskliga-rättigheter-polare, vi var väl nästan mest med dom, och det var tyvärr den sugiga DJn som jobbade, han som mixar sönder låtarna. ok, a det var några gubbar som kom fram och undrade varför vi två såg så blyga ut. det är första gången vi hör den, annars brukar det vara den där dom säger varför ser ni så uttråkade ut? dö. vi var tvungna att sticka hem tidigt och lyckades fixa en billig taxi.
113361-1404
partajdags, jag fixar mig och nicole tar hand om musiken och kameran
113361-1405
ouuuuuuh. bönis står och väntar på bussen. hur het är inte hon?
113361-1406
inne på toan, of course. just det, en sak som hände, jag och nicole var inne på toan samtidigt och kön var megalång. folk skriker där ute och så plötsligt börjar någon banka på dörren och säger att vi är inne på killtoan, allstå en vanlig toa med en snubb-symbol på dörren. sedan fortsätter han kom igen tjejer ni är ju inne på killtoan och några sekunder därefter hör man en brud säga det är faktiskt en tjej med byxor på syftande på kill-symbolen på dörren. haha. göööttt.
113361-1407
mänskliga-rättigheter, fared och jag i soffan. ser lite tajt ut men det är bara för att jag inte satt där i vanliga fall
113361-1408
jag satt i fåtöljen och sedan satte sig MR-snubben i knät, lite krystat typ
113361-1409
en suddig bönis och jag
113361-1410
ok, det här är taxin vi åkte med. vi fick betala svinlite efter lite övertalning. vi var fräscha förmodligen.

Kommentarer
Postat av: Suncica

love, love, LOVE your hair!

2008-04-03 @ 18:51:35
URL: http://sunceee.blogg.se
Postat av: mags

suncica: tacccck! :D snäll du är :D

2008-04-03 @ 19:49:10
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0