en dag på stan

igår var jag och deno i jönköping och spanade läget. jag åkte dit egentligen med mamma och pappa och de fortsatte mot stockholm (FF i helgen dåråå) och nån timma därefter kom deno direkt från skolan och vi möttes på stan och käkade på dönken.

jag var på ett riktigt shoppinghumör och deno fick hänga med som stöd, stackaren var väl rätt trött på mig men jag peppade så det gick ändå bra. köpte på mig några klänningar och någon tröja och sedan gick jag och deno på bio. vi såg 10 000 b.c och hon som spelar huvudrollen måste vara en av de absolut snyggaste jag har sett på duken, herregud vilka ögon och läppar!

bakom oss satt halvsnygga araber och dom skrattade åt det mesta i filmen, typ när dom där afrikanerna snackade och när den där blinda albinon pratade med sin pipröst, och dom garvade lite diskret men tyckte att det var uppenbarligen skitkul så de kunde inte riktigt hålla sig och jag skrattade med haha, det är smittande när någon annan skrattar.

efter bion satt vi på coffeehouse och degade innan vi tog bussen hem.
en riktigt fin dag med min bror!
113361-1371
113361-1373113361-1372


Kommentarer
Postat av: Alma

Måste säga att din frissa är skitfin! Super ti stoji :D

2008-03-15 @ 23:51:16
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0