egen oreda reder sig själv

jag vet knappt var jag ska börja. det känns lite skumt att inte ha bloggat, jag vet att många säger det för att dom inbillar sig att dom är stora och typ åh nej jag har inte bloggat nu har alla saknat mig så jag måste blogga, jag känner mer att jag känner mig tom när jag inte bloggar oavsett vem som läser och vem som inte läser. så dagar utan bloggen är som timmar utan syre ha ha.

men med tanke på att jag inte har något vettigt att göra så ska jag slösa så mycket tid på bloggning som mJöligt.

saken är den att jag äntligen (ÄNTLIGEN för helvete) har lyckats fixa hushållets data, genom att ladda ner XP från dc. varför gjorde jag inte det tidigare? i och med att jag gjorde det och bekände det så kommer jag säkert åka fast för att jag laddar ner illegalt, men man förhoppningsvis har poliserna tillräckligt att göra. vill man ha något fixat får man göra det själv har jag märkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0