charlotte var smal

helgen spenderades knappt hemma, men jag krökade inte, jag spydde inte i buskar, jag nuppade inte utan kådis, jag rökte varken nån joint eller vattenpipa, jag dansade inte, jag klädde inte upp mig, jag sov över hos farmor i lördags. så najs, så lugnt och så gött som det bara kan vara hos henne. visst pladdrar hon på om glamour och stackars darla som har dött och och marlena i våra bästa år som är mördaren i salem, hon pladdrar även på om släktingar som som har blivit sjuka och om priserna på bananer som har gått upp på hemköp, men härlig är hon. ibland lyssnar jag inte ens på hälften av det hon pratar om men hon har sina små guldstunder då det är värt varenda penny att lyssna på henne. hon har så mycket historia bakom sig att det är synd att inte ta sig tid till allt detta.

en annan sak som är kul med farmor är att hon hävdar så mycket grejer som uppenbarligen inte är sanna, inte att hon ljuger om stora grejer, men njae ibland blir det lite så. som när hon uppenbarligen somnar och jag eller teven råkar väcka henne så att hon rycker till, därefter frågar hon mig vad som händer i filmen varpå jag svarar att det inte är lätt att hänga med om man sover. då hävdar hon envist att hon inte sov! mhm yeah right farmor.

hon är så rolig när hon börjar pladdra på om sina tjejkompisar, hon umgås med irmas farmor, neckos farmor och annikas farmor haha. och alltid får man höra lite juicy skvaller. men ibland kan hon inte riktigt förstå tanternas beteende och då ställer hon frågor rakt ut till mig som att hon väntar sig ett svar ifrån mig. då brukar jag stirra lite på henne och när hon märker att hon inte kommer att få ett svar så säger hon istället hocu li ja tebi ugrijati jednu pitu?


Kommentarer
Postat av: Meli

Haha OMG det är som om jag läser om min farmor :) Vad skulle vi göra utan dom..

2008-03-03 @ 22:07:20
Postat av: magz

hahaha. jag vet inte! dom är bäst iaf och man kan alltid skratta åt dom :D

2008-03-03 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0