tråkigt, men det är min vardag

jaha, idag var det verkligen extremt svårt att blogga. jag har suttit med exakt samma mening i en timma nu.

egentligen finns det inte så mycket att blogga om, det är liksom samma saker dag ut och dag in. det har varit väldigt lyxigt att bara slappa runt och varken plugga eller jobba. i år sökte jag bara på ett sommarjobb, och i förrgår fick jag beskedet att jag inte hade fått det, men innan jag öppnade mejlet hann jag tänka "nu kan jag glömma bosnien", men sån otur har jag inte. så hurra.

fast de här senaste dagarna har ändå varit lite...öh...mer spännande. denos student är imorgon så vi har hållit på och fixat det mesta. mamma har bakat tårta och gjort smörgåstårta (längtarrr), jag har beställt blommor och buketter och allt vad det är, fixat studentskylten.

nu måste jag bara fixa mig också. fixa tår och naglar och färga håret. jag köpte en hårfärg som ser rätt normal ut på förpackningen men jag kommer förmodligen se helt rödhårig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0