topim se nestajem, ko snijeg u proljecu

nu har jag snart ätit upp alla vindruvor som fanns i skålen här precis jämte datan. jag har försökt sova men det gick inte alls. alla andra har däckat, till och med ajdin eftersom han inte svarar på mitt despoångestsms. så soffan är förmodligen rätt skön antar jag. eller jag vet, den är asbra, ikea kan man lita på.

det här inlägget kommer förmodgligen aldrig att skrivas i rätt syfte eftersom jag är så sjukt trött så att mina ben värker.

men ska komma till saken nu. nä pallar fan inte det eftersom jag ska sova nu. satt och läste nyheter en stund. men mitt stora problem är skolan just nu. jag funderar på om jag är på väg att begå ett fett misstag eller om jag ska bara låta det vara? det här är typ tredje natten i rad som jag inte kan somna pga av min beslutsångest och trots att jag tröstar mig med att jag är oförnuftig och ologisk mitt i natten och det imorgon är en ny dag och då ska jag ta tag i det, så funkar det inte. jag kan inte somna.

det är allvarligare än vad det låter. jag hatar natten just nu. men innerst inne vet jag vad jag vill.


Kommentarer
Postat av: A D I S A

jag tror att vilken väg du än väljer att gå kommer du senare tänka "vad hade hänt om jag gjorde det andra istället"... det kommer du nog tänka vad du än väljer att göra...



men jag tror du kommer till slut vara nöjd med vad du än bestämmer dig för.

puss

2008-06-28 @ 12:50:05
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Edina

Haha shit, vad sjukt... Mm, det är jag :) Kommer du över till kusten för att plugga kanske? :)

2008-06-28 @ 22:07:59
URL: http://omgedina.blogspot.com
Postat av: Edina

wiee zemljakino, super! fan, tveka inte... kom till kalmar stad! :) i ako je mrtav grad, ima da ga podignes na noge :)I´ll add you!

2008-06-29 @ 22:05:42
URL: http://omgedina.blogspot.com
Postat av: Lejla

aa precis, nyår känns malo överskattat.Alltid samma sak känns det som. Al vidjeces till slut hamnar vi säkert här iaf haha

2008-06-29 @ 22:47:15
URL: http://leekiii.blogg.se/
Postat av: nicole

ja du då är vi två. Jag säger bara pannkakor, där har vi en buisness. Yepp det kör vi på. puss

2008-06-30 @ 12:08:48
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: äm

auu sluta, vako i kod mene bilo när jag bodde hemma :P ( med min lillasyster ) .. Det värsta var när saker inte blev gjorda så lades ALLTID skulden på mig, haha! .. jag tror detta är typiskt bosnier.. Ali sada kad mi dolaze på besök får de diska hemma hos mig ^^ payback is a bitch! :D

2008-06-30 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0