sex och sånt

shit jag tror att det är explosion i hormonfabriken just nu!!!!!!!!!!!!! tusen utropstecken hade inte ens dugit. varför diskuteras inte sex så mycket offentligt? man kan få tusentals tips från aftonbladet och expressen, man kan vända sig till alla böcker som handlar om sex och man kan beställa hem porrfilmer för att lära sig hur man ska ligga med varandra. men ingen pratar om hur och varför egentligen. tjejer är väl förmdoligen bättre på det här med att dra detaljer och invecklade beskrivningar, medan det enda killar kan göra är att skryta om storleken på sina kukar samt hur många de "har satt på" *bonneuttryck*. allstå JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT DET HÄR, PÅ DET HÄR HELT SEXUALISERADE SAMHÄLLET OCH PÅ KILLAR SOM TÄNKER PÅ SEX 23,5/7. seriöst, vad fan var det som gick fel?

allt ska handla om sex och porr och tusen möjliga och omöjliga sexpositioner *ÖH...superskönt att ha sex med huvudet i golvet och benen upp i taket. NOT* shit hur pallar ni att tillbringa så mycket tid framför googlade porrsidor och annat snusk? sex är en stor del av vardagen och i ett förhållande, och förhållanden funkar förmodligen inte om sexet suger. men ärligt talat, de flesta (läs:alla) tjejer har sagt att det är inte alltid är sexet  som är det viktiga, det är bara det här med att känna närhet med sin partner som är det som krävs, att bara ligga och mysa och kramas duger FAKTISKT, även om ni inte trodde det. det är det tjejer säger, killar å andra sidan, samo da je jebat brate, pa sta god to bilo. allstå, alla kan gå och nuppa vem och vad dom vill, nuppa brudar, snubbar, tjejcyklar, träd eller vad ni än önskar, men sluta göra det till en så stor jävla grej!! orgasm kan vem som helst få, på egen hand dessutom (WOW), med andra ord; you are not unique *klapp på huvudet*.

de mest irriterande killar är dom som tror att dom är gudar i sängen, de som tror det är oftast inte det såvida inte nån jävla jury har varit där och dömt. eller sånna killar som har sån, hm vad ska jag kalla det för, aha, jebacka faca på bosniska, men förmdoligen ett "knull-fejs" (HAHAH (ett riktigt gällt skratt) nej, så kan det inte kallas, men ni kanske vet jag syftar på när jag menar det, en sån snubbe som OSAR sex som har sex i blicken), sådana snubbar. sånna har jag träffat många, '"träffat" i den bemärkelsen att jag har HÄLSAT, skakat hand whatever med dom, inget mer, och en var i synnerhet sådan. jag bara äcklades av snubben, ba kom ner på jorden, himlen är ingen plats för dig än gubben. går han ut och festar så ska han ha med sig en brud hem, nya brudar varenda helg, ingen brud när han går hem=misslyckad partykväll. herrejävlar hitta dig själv människa!!!! förmodligen har han rätt bra självförtroende men hans självkänsla suger rejält, och så är det med ALLA dom här killarna som är sånna här. på måndagen, allra helst söndagen, ska det diskutseras vem som fick *insert valfritt tjejnamn* på fall, vem som fick knulla mest och bäst och flest. allstå jag hatar er ärligt talat. ni. är. små. patetiska. skitar.

och sen hör man hur mycket hon "skrek och vrålade", och man ba hallååå livet är inte en porrfilm and homegirl can fake it. de flesta tjejer fejkar, ni visste det säkert, men dom fejkar även när ni verkligen tror att DEN.HÄR.GÅNGEN så är det på riktigt. och så är det inte det. alla fejkar naturligtvis inte alltid, men de allra flesta fejkar då och då (=rätt ofta).

så vad var poängen med det här inlägget, jo det var först och främst för att få utlopp för min tillfälliga frustration, SÅ SJUKT SKÖNT, och för det andra för att avdramatisera det här temat lite. jag tror dock inte att jag lyckas men att åtminstone avdramatisera det för de som läser och för att ge min synpunkt på det hela. känns viktigt att ge ett statement haha, ah nu är jag glad också, bjussar på lite skratt.

jag har inte varit ute och festat och blivit dissad eller dissat själv (någon kommer säkert tro det), jag har faktiskt suttit här vid datan nästan hela kvällen och chattat. det här var bara ett så kallat spontanutbrott, utan någon som helst orskak, well VISS orsak, annars hade jag inte skrivit det här men AHH ni fattar.

okej nu kan jag nog sova rätt lugnt i natt. GODNATT.


Kommentarer
Postat av: Selmic

Iiiih jag håller med dig till över 150%! Jag hatar också såna snubbar, stör mig på de på alla sätt och vis och önskar de blev inlåsta i en grotta långt från mänskligheten nånstans.Alltså DÖÖ

2008-06-06 @ 13:30:40
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Kusinen

sex är bra

2008-06-06 @ 18:31:22
URL: http://nemamga.se
Postat av: magzizzziiiziigazzz

selmic: ja men TACK.



kusinen: sta ti znas?

2008-06-06 @ 21:41:12
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: kusin

jag hade sex en gång

2008-06-06 @ 22:15:49
URL: http://nemamgajosuvijek.se
Postat av: magzizzziiiziigazzz

mashallah

2008-06-06 @ 22:52:33
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: öööö

Inte killars fel att de felsta av deras hormoner sitter i kuken =) Ni får försöka ha förståelse till det lika som killar får försöka ha förståelse till kvinnors syn på förhållanden!! Inte killars fel kroppen e byggd så =)

2008-06-12 @ 03:38:46
Postat av: magziiziigazzziigah

jag fattar inte, du jämställer testestoron med synen kvinnor har på förhållanden? hur går det ihop?



lär dig att skilja på sex och förhållanden. det är två helt olika saker, och inte någonstans i inlägget nämner jag något om förhållanden, bara om snubbar som enbart tänker på sex.

2008-06-12 @ 18:55:56
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: ElmY

hahahahahahahahahahahahaha jag dööööör :D skrattade väldigtmycket när jag läste detta.. men allt stämmer.. ovi momci (knull-fejs) bi trebali da se spuste na zemlju..

2008-06-16 @ 13:19:07
URL: http://elmys.blogg.se/
Postat av: magziiziigazzziigah

elma: haha dobra si, men dö snälla inte, vi måste fortsätta med kampen mot sånna här snubbs :D

2008-06-16 @ 15:36:38
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0