reklamavbrott

haha jag sitter och kollar på satc på danska trean. kan man någonsin tröttna? jag förstår mig inte riktigt på folk som tittar på serien enbart för att det är typ snygga kläder, för det är oftast ändå rätt inte så skitheta kläder. serien är bra just för att dom är så verklighetstrogna, äkta, roliga och för att dom har de bästa replikerna. HAHA allstå man döööööör ibland. brukar ni också dö när ni kollar?

sitter faktsitk just nu och funderar över vem som ska få äran att ladda ner alla säsonger till mig igen och bränna på cd. ett ärofyllt uppdrag är det här, så finns det frivilliga som har snabbare internet än vad vi har här hemma? jag betalar gärna. allstå jag är seriös nu.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag funderar helt seriöst på att köpa den där söta skokartongen...

2008-06-23 @ 23:35:36
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: magziiziigazzziigah

ja jag satt precis och spanade priser, den är inte så sjukt dyr, man kan hitta en shoebox för typ 700 spänn.

2008-06-23 @ 23:41:06
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0