nu börjar Oprah

jag har precis käkat frulle, laddat upp för dagen, frukosten är ju dagens viktigaste mål. för det mesta vaknar jag oerhört peppad bara jag tänker på mat och då blir det hundra gånger lättare att stiga upp. igår när jag skulle sova så blev jag plötsligt hungrig och kunde naturligtvis inte somna, ju mer jag tänkte på Längtan-brödet desto värre blev det. jag kunde verkligen känna hur jag tog en tugga och sedan som i slowmotion tuggade och tuggade och tuggade, skitstörigt! så försökte jag kör med skrämseltaktik typ MAGDA DU BLIR TJOCK, och det funkar i ett fall av 30. igår var en sådan gång så jag ba hmm jag blir tjock zZZzzzZz *snark* och däckade därefter.

på sätt och vis hatar jag om någon eller något förstör min frukost, det är min heliga stund på morgonen. den får INGEN förstöra. beroende på när jag vaknar så brukar jag antigen kolla på E! (funkar när som helst egentligen), Oprah (antigen på morgonen eller 13.40) eller så läser jag se&hör eller gamla veckorevyn tidningar (om det inte finns nått sjyst på tv). om jag äter frulle med flera så går det snabbare men annars så tar det oftast en halvtimma. värsta myspys med mig själv. men om det går snett den första timman efter att jag har stigit upp så kommer typ nästan hela dagen vara förstörd. superkänsligt det här med min morgonrutin, i för övrigt, min enda rutin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0