nähe ingen alban allstå?

jag sitter värsta pepp här och lyssnar på nije htjela, sött ju. tänkte på det lite tidigare idag, typ nästan nu, många bosniska artister, allstå mest manliga, de sjunger bara om hur olyckliga de är över att ha blivit dumpade. det är ju lite strongt.

bloggen krånglar ju lite, men vi kör på ändå, ett till inlägg får jag skriva.

allstå jag satt idag och bläddrade i någon tidning, någon av alla Dagens-tidningar (-industri, -arbete, -nyheter etc) och så var det en intervju med bland annat rami shabaan, fotbollssnubben. fram tills idag så trodde jag att han var alban, men han är visst halvegyptier- halvfinne, uppväxt i sverige.
jag hade kunnat sätta tusen spänn på att han var alban, främst på grund av hans namn. rami låter något som man skulle kunna heta på balkan, rami var då förmodligen (tänkte jag) en förkortning på namnet ramiz, och shabaan var en förkortning på shabani fast med ett extra A.


Kommentarer
Postat av: Adis

Määäg!!!



inga fler såna här inlägg okee!! Tack



tänk på alla albaner :P hur tror du de mår nu när du skrivit att Shabani är ett albanskt efternamn =D .. fyy :P

2008-06-13 @ 04:18:54
URL: http://shaban.blogg.se/
Postat av: magziiziigazzziigah

ja, jag är nog okunnig när det gäller fotboll, but i know for sure att shabani är ett albanskt efternman :D haha finns rätt många här i trakten :)

2008-06-15 @ 00:30:21
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0