lite slics


igår cruisade jag runt i värnamo med min kusse nadja. vi gick på lidl, ekohallen och till slut dönken. dönken får man unna sig när man är i storstan. varför nadja är så brun och ändå är min kusse? tjaa du, här blev hon ändå rätt hårt träffad av blixten, hon är ännu brunare irl, men ja, jag skyller på nått fett fel i genetikfabriken, för jag är supervit. igår bokade hon dessutom biljetter till SATC-premiären till på lördag. JAG LÄÄÄÄÄÄNGTARRRRRRR!!

här är dagens frulle. ni vet sånna mjuka polarbröd, lite lätt uppvärmda i brödrosten, typ som nygräddare ur ugnen, ett tjockt lager med kycklingpastej (som har nästan smält) och så majs nerdroppade i pastejen. SÅ SJUKT GOTT. ursäkta mammas tattartallrikar (en gåva om ni kommer ihåg, för sånt här köper man inte frivilligt). för några veckor sedan läste jag att engla var på jakt efter sånna här "broderade" tallrikar och det var nära att jag skickade henne vår lilla servis.

en sista macka. lätt uppvärmd den här också, men med fejk-nutella på så att den smälter. herregud, munorgasm på riktigt. den som gissar vad det är för tidning jag har rotat fram vinner en alldeles egen sådan här macka.

Kommentarer
Postat av: nicole

du får gärna svara i mobilen när man ringer.

2008-06-19 @ 21:25:44
URL: http://malta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0