just a minute

tjena. idag har det varit en parni valjak-dag. man kommer in i sånna musikperioder då en viss musik passar och idag har den då allstå kommit till bokstaven P.

jag la mig riktigt sent igår och gick upp riktigt tidigt (prick 11.00 ringde mobilen), och jag gick allstå upp, inget snoozande. kände att idag skulle det vara en duktighetsdag och det har det varit. jag har tagit en kort promenad, städat mitt rum, duschat (jajjamän), dammsugit hela huset (vi får främmande imorrn), och stått med disken halva dagen. ja just det, ja har även lackat naglarna och rensat mina pärmar, slängde alla tentor och annat krafs som man har samlat på sig under mkv-tiden.

ok. dö inte av upphetsning, jag VET att jag var varit duktig *stolt*. saken är den att min bjatch ajdin kommer imorrn och hälsar på, han ska vara här över helgen och umgås med mig och min familj *stackare*. så mamma bad mig dammsuga rent huset, hon vill att det ska se representabelt ut. förhoppningsvis överlever ajdin helgen eftersom han är så megaväluppfostrad, jag vet att jag inte hade pallat. hoppas det är gött väder så att ajdin kan få se lite av kycklingryds sevärdheter (hemköp, akropolis, skolan och farmor).

vad trevligt det ska bli va? HIHI. ja superduperkul!! förhoppningsvis kommer jag inte att ta livet av ajdin.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Har en ny undersökning !

Det skulle vara jätte snällt om ni kunde ta er tid och svara på min lilla enkla fråga..



Har du sett filmen "the notebook"?!

Isåfall är det din favorit film?

2008-06-26 @ 23:26:48
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: magziiigazziiiggaaah

fanny, du är jobbig.

2008-06-26 @ 23:28:43
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0