bezzz tebeeee, nestace suuuuunca, druge cu prositi za malo ljubaviiiii

jaha, jag har varit extremt seg idag. sov cirkus tolv timmar i natt, sov som en galning och vaknade som en zombie.

sitter här nu i datarummet och spanar, men funderar på att gå och sova igen. det är helt sjukt men jag tror jag kan sova mig igenom hela mitt liv, så det kommer väl inte precis som en överraskning när jag säger att jag inte förstår mig på människor som säger att "sova kan man när man dör". man måste ju sova om man ska orka leva fram till den dagen man avlider.

jag satt tidigare och infogade hundratjugo bilder från dom här två dagarna. jag tror inte att min familj är så medvetna om att dom är så överexponerade på den här bloggen, men det är faktiskt ens egna ansvar att ta reda på det, och än så länge har ingen ens frågat så tjaaaa...dom får väl finna sig i att vara min bloggobjekt. men jag vet inte, om jag ska vara lite seriös nu, så funderar jag på om det är skadligt att lägga upp nästan hela album så här på nätet? inte för att jag tror att risken är hög att jag hamnar på nån porrsida, men det är väl mer om det finns nått miffo som är miffig och våldtar mina bilder på något sätt. men går det så långt så får man väl sluta med bilder, men bloggar utan bilder är tråkiga.

fasen vad tråkigt. man kanske ska sova trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0