noggrant iakttagande2

 update1:
2 minuter efter att adis har läst inlägget.

--@dis-- säger: ja men det är så sant. .och saken är den att jag alltid tyckt så ..du är enda personen som har stil när det gäller smileys på msn

--@dis-- säger:alla andra är way out of line . .tar vad som helst typ. bara det blinkar likskom

update2:
diskussionen fortsätter
Magza säger: men jag lägger också märke till sånt

Magza säger: hatar sånna extrema smilies

Magza säger: man ser inte ens vad som skriver

Magza säger: sånna som tar upp asmycket plats osv

--@dis-- säger: ja .och vissa är bara helt misslyckade och syns inte ens .utan d tar 3 minuter innan de börjar flasha typ

--@dis-- säger: haha

Magza säger: hahaha kjag vet

Magza säger: ali najgore su one som typ är en smilie fast som föreställer en bokstav, så skriver dom kanske hej, och så är det tre smilies uppradade efter varandra föreställandes bokstäverna HEJ

Magza säger: och så skriver dom kanske nån mening och så kommer det ibland upp sånna smilies-bokstäver

Magza säger: sktijobbigt att läsa, nema mi nista mrze

--@dis-- säger:jaaa . .

--@dis-- säger:aah typ om man ska skriva Igår .. . så står det ett: I och sen en gubbe som går efter i:et

--@dis-- säger:skit jobbigt. .tar 1 år att fatta

Magza säger: ahaaaa

Magza säger: hahahaha

Magza säger: sant sant


Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

Hejsan snygging!!!



En sten eller ett helt berg har fallit ner från mitt hjärta, grannarna plingade på och sa att dom ställer upp och tar hand om Gretis!!! Jag är så glad så jag vill göra en fest direkt typ haha



Tack för stöttandet och för att du hjälper mig imorgon!! Love you =))

2008-07-09 @ 18:53:28
Postat av: Enna

hahahah jag dog av skratt ä'ääälskar era djupa diskussioner

2008-08-22 @ 15:29:34
URL: http://ludaa.blogg.se/
Postat av: magziiigazziiiggaaah

enna: klyftiga diskussioner :D

2008-08-22 @ 15:57:20
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0