we're just ordinary people

jag lyssnar på righteous brothers, amerikansk 60-tals musik när det är som bäst, allt för att lugna mitt sinne och min själ.

varför får man inte hata folk? jag förstår inte folk som säger att hat är fel, det är också en känsla, så länge man hatar rätt människor. jag hatar tex  pedofiler och våldtäktsmän och alla slags män som inte lever efter vissa normaliteter utan sticker ut med viss hjärnskada. pedofili är en hjärnskada, och det är våldtäktstankar också. misshandlare också. jag hatar också människor som hatar invandrare och mörkhyade, gula, bruna, vita osv. jag hatar också mördare. jag hatar rätt människor. men då är jag också en hater.

nu lyssnar jag på lugnande musik och kommer därför fram till att jag inte är en hater, jag är en motsåndshatare, en sådan som motsätter sig hatare.

Kommentarer
Postat av: :O

ti si Dexter!

2008-01-08 @ 02:22:02
Postat av: magz

jag anar lite ironi här -smilie som lyfter på ena ögonbrynet-

2008-01-08 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0