OMG, she didn't??

hur många av er som läser kan säga att ni känner mig? allstå känner mig på riktigt, live? typ fyra pers tror jag. så resten av är inte några jag känner? jag tänkte att om ni inte känner mig så kvittar det om jag ibland är lite konstig i mina inlägg? jag fattar ärligt talat inte ens vad jag skriver nu. men jag tror att det är dags att skriva en anonymblogg där jag kan få komma ut med mina äckligheter utan att ni sedan träffar mig och äcklas av mig. eller att mina föräldar läser mina inlägg. dom måste inte veta allt eller hur? när jag kommer hem så ska jag banna den här bloggen från hemdatorn så att de inte kan komma in mer på den. då ska jag dela med mig av mina juicydetaljer, det är nämligen rätt mycket som aldrig skrivs ner här (och det kan ni tacka dom som födde mig). tråkigt va?
jag vet ärligt talat inte vad som har hänt, jag känner mig bara pånyttfödd och jag tror inte ens på buddha och gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0