om du fick tre önskningar?

som en paus i all tentaplugg börjar jag och nicole prata om önskningar, vad man önskar sig osv.

om man fick tre önskningar vad skulle man önska sig då? vissa är ju lite orealistiska, men tänk om man verkligen fick tre önskingar uppfyllda. sjukt coolt. nåja. det första jag skulle önska mig är hälsa för mig och hela min familj, att de och jag aldrig blir sjuka och dör i sjukdomar, det absolut värsta som kan hända. min andra önskning var att jag fick obegränsat med pengar under hela min livstid. men inte så mycket pengar att jag inte behövde jobba, utan bara tillräckligt så att jag klarade mig och hade extra utöver. dessa pengar skulle jag använda till att resa jorden runt och hjälpa människor som har det svårt. det låter lite som ett miss word competition svar, men nu menar jag inte uträtta underverk, utan behöver någon cash till en operation så kommer faster magda och hostar upp cashen.
jag hade ingen tredje önskning, kunde verkligen inte komma på något, för saken är ändå den att man bara behöver hälsa och pengar för att hålla sig vid liv och vara lycklig. pengar gör dig kanske inte lyckligare men dem gör dig tryggare och ger dig möjligheten att göra i princip vad du vill. hälsa behöver du hursomhelst ändå.

sedan snackade vi om egoönskningar som man bara önskar sig själv. min första var att jag skulle kunna äta hur mycket som helst men ändå aldrig bli tjock, ovsett hur gammal jag är eller hur mycket jag äter. fatta vad skönt! den andra önskningen var att jag skulle kunna sjunga och den tredje var att jag jämt skulle vara solbrun, den där najsiga färgen man antar efter att först ha varit röd som en räka och sedan blivit brun. jag önskar mig verkligen en mörkare hudfärg. 
ja det var väl allt. nu väntar jag bara på att anden ska dyka upp.


Kommentarer
Postat av: hmmm

Milka? ma joj. super! Eto sta ce ti onda marabou? hajde da se promjenimo! :)

2008-01-22 @ 21:32:00
Postat av: nicole

Du kan ju redan äta allt utan att bli tjock. Du äter ju det mesta nu å inte har du blivit rundare sen vi kom hit inte!

Bigger booobs är en önskning! Den missa du ju på egoönskningarna. ahhahahah

2008-01-22 @ 21:44:40
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: magz

hm: ma jelde. nepp, nema toga:)

nicole: jag har en rund framtid framför mig. vaa? nää men det var ju inte jag som ville ha bigger boobsisar. hörruru.

2008-01-22 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0