nu går jag och rakar skallen

jag lovar, det var inte jag som skrev de senaste inläggen, eller de som skrevs på natten i alla fall. det var indira. vem ni inte vem det är så gör inte det något. she's evil, hon är min bättre hälft.

jag känner mig bara så jävla trött på jag vet inte vad, men trött. förmodligen brist på sömn, men det är brist på något annat och jag vet inte vad det är. vad logisk jag känner mig, verkligen.

EN sak vet jag. och det är att jag inte vill till sverige. min familj i all ära, men kycklingaryd, småland och vinter ställer till det. det här trångsynta tänkandet som enbart existerar småhålor, det smygrasistiska som ligger som ett moln över alla typ och allt det GRÅA. det är grått. färglöst. så fruktansvärt deppigt. så trångt och så litet.

jag ska vara ärlig, jag har typ dödsångest när jag tänker på kycklingaryd. jag känner mig så färdig med stället. ett litet incest-samhälle, haha. jag tyckte det var roligt som fasen, men jag vågar inte ta åt mig äran för det fina yttrandet, för det var någon annan som sa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0