nej jag har ingen lust

jag måste få uttrycka min oro (så tantigt uttryck) över mitt födelsemärke på hakan, aka min chokladfläck. först trodde jag att det var en finne under den men nu verkar det som att det inte är det haha. utan den har liksom höjt sig "över hudmarken", satsar eventuellt på en karriär som det mest upphöjda födelsemärket på mig. man ska ju alltid uppsöka läkare vid sånna förändringar, men den plutten vill jag inte bli av med, den har liksom hängt med så länge. jag funderar på om jag föddes med den, föds man med födelsemärken på sig (undrar på riktigt!), eller föds man fläckfri men att dom ploppar upp sen? tunga frågor. anyways, känns ju bara som att hudcancern fattas nu och så har jag varit sjuk för en hel livstid dom här dagarna.

Kommentarer
Postat av: Edita

Hahaha! Man kan födas med dom, men dom kan även "ploppa" upp senare.. nya alltså =)
Good luck :D

2008-01-31 @ 01:35:22
URL: http://diitah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0