näru, mig får du inte så lätt

huuuurrrra. jag har lite kvar att tillfriskna, men jag är på g. laddad som fan, man får ju inte tänka neggotankar, då är det kört. jag håller på och käkar på min musli och snart ska jag iväg till skolan för att lämna in en assignment.
dessutom känner jag mig så fräsch! ny-deodorantad, nysminkad och klädd i decent kläder, inga mysbrallor längre. det är en rätt skön känsla från att gå nersunkad bakteriespridare till fräsch som en nyponros. mitt orosmoln just nu är min benjo, och jag pallar inte att googla hudcancerbenjo-grejer, bättre att vänta med det haha.

ok. dags att bege sig till schule. bitte setz euch!

113361-1298
kollar av luftfuktighetsnivån i armhålan. spana in tattarskynket i dörren, ett lakan som vi har hängt upp i dörren och satt fast med sked. smart va?
113361-1301
ok så här ser jag ut på riktigt, kanske inte helt frisk syn, notera den plågade blicken haha. men PEEPP och inte depp. jag ska ta en glad bild sen.


Kommentarer
Postat av: smultris

med sked??

hur gick det till :D

2008-01-31 @ 20:36:45
URL: http://www.smultris.se
Postat av: magz

hehe vi tryckte fast den i dörrkarmen med skeden.

2008-01-31 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0