lite sent, men ändå

en finne kommer aldrig ensam. så sant. nu har jag släktkalas i pannan här.
jag kommer göra slut på min baciron, men jag måste vara najs till helgen och inte se ut som ett minfält i fejjan.

gud så trött jag är. ska nog sova snart. förresten igår natt jag hade min bästa natt på länge. innan jag däckade igår så pluggade jag två timmar på en tenta, som var idag, jag går ner allt mer i timmar när det gäller pluggande. men när jag väl somnade så var jag i himmelriket, jag måste ha drömt......hm. jag vet vad jag drömde, och jag kände mig så trygg sedan när jag vaknade av att det åskade som tusan utanför fönstret. allstå allt var så flummigt, doesnt make any sense jag vet, men jag kände mig väldigt glad när jag vaknade.

Kommentarer
Postat av: hannah.

sjukt snygg design på din blogg föresten ;)

2008-01-24 @ 01:33:12
URL: http://B57.blogg.se
Postat av: magz

tack så mycket kära du :D

2008-01-24 @ 01:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0