lazyass

jag avlider här i min tvåsamhet. nicole skriver och chattar för fullt och jag tål inte ljudet av det där klapprande ljudet av tangentknappar. jag blir avis, fast jag vet att hon chattar. jag sitter här som en idiot och kan inte ens föra en msnkonversation properly, då är det kris i risen. sitter dessutom och smuttar på min fejkfanta, smakar exakt likadant som fanta men heter något i stil med aranciata. det jag borde göra är att skriva på min hemtenta, men inget. allstå jag lovar, jag har suttit här sedan halv 3 och bara surfat. känner jag mig rätt så kommer det att komma snart, vid 9 typ, då kommer jag att plugga.

Kommentarer
Postat av: nicole

Kämpaaaaaaaaaaaaaaa! Snart kommer din tid. Klockan närmar sig 9 :D Mne jag trodde det va fyra som av det magiska klockslaget? Så va det me uppsatsen iaf. puuuuss

2008-01-13 @ 20:22:45
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0