jag ser ut som spiderman

113361-1246
jag har laddat upp för den svenska vintern och den så kallade svenska våren och den så kallade sommaren. även då kan man ha mössa för att det är mössväder. jag var stolt över mitt köp men det gick snabbt över när nicole såg mössan och sa vad fin utan någon som helst entuasism. det tycker du ju inte sa jag, nä det är kanske inte riktigt min stil sa hon då. men du tycker att den är ful allstå? sa jag igen, och hon skrattade.

fan, jag vet inte om jag vågar ha på mig den i kycklingaryd, kommer ju konkurrera ut alla med min het-het.

Kommentarer
Postat av: nicole

haha. Lyssna inte på mig. Vad vet jag om stil som går runt me dubbla koftor när det är 20 + utomhus. Tycker mössan klär dig utmärkt. Allt klär en skönhet du vet å spiderman kommer få konkurrens.

2008-01-12 @ 23:34:10
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: äm

Haha, bästa - spiderman! ;D

2008-01-14 @ 13:04:51
URL: http://forendless.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0