i want to be where the sun warms the sky

ja kära ni, det börjar bli dags för sista smörjan. hm, är inte det något man säger i kyrkan? sista smörjan, sista vilan, något sådant. jag vet att jag har hört det i diverse snyftfilmer. sista smörjan brukar jag kalla för det sista jag smörjer innan jag bäddar ner mig, fötterna of course.

jag har inte gjort något som jag skulle ha gjort idag. in desing uppgiften blev inte färdig, jag påbörjade aldrig intercultural com. uppgiften och jag duschade inte bort rökstanken från igår.

istället slösurfade jag och sedan kollade jag och nicole på Mulan och käkade chips.

Kommentarer
Postat av: Elin

God morgon, sovit gott?

2008-01-06 @ 10:09:12
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0