i give my life to be in the book of love haha

FYFASEN jag är värsta inspirerad. jag har värsta bra upplägget för hur mitt liv ska se ut, eller inte mitt liv, det är lite att ta i. 2008 rättare sagt. GUD VAD JAG ÄR INSPIRERAD. det här inlägget är lite flummigt kanske då va. jag är inte hög, nej, jag är bara inspirerad. jag försöker även få med ajdin på detta förslag, men det går dåligt eftersom han ska vara så in i helvete petig och seriös. min ide är att vi ska flytta till dubai i höst och slita arslet av oss i ett år och röka vattenpipa. ja, visst låter det seriöst sjukt i huvudet, men jag tror fan inte att min själ är ämmad till att vara i ett land där det är kallt, blåsigt och aldrig soligt. NEJ, jag behöver sol och sommar konstant och jag behöver araber (nu kommer min pappa att bli rädd).

nä jag är faktiskt helt seriös. kommer jag inte in på journalistprogramet i höst så drar jag. jag drar dit vinden bär mig HAHAHA. fan vad poetisk jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0