i am (a) slut haha

allstå jag är SÅ trött här. när man är sådär trött då allt börjar klia och man blir typ frustrerad över smågrejer. exakt så känner jag mig, typ att jag skulle kunna trycka in mitt huvud i den här värmaren som här. så trött att jag dör här.

det hela började med att vi skulle gå upp halv sju dag för att ställa oss utanför vårt hus för att vänta in gasmannen, han som levererar gastuber (gascylindrar), sådana gastuber som man har i värmaren och gasspisen. så vi satt, och satt, och satt i vardagsrummet utan att det kom någon nere på gatan. nähe tänkte vi då kommer det väl ingen gubbe som levererar gastuberna så vid halvåtta skickar nicole ett sms till joe, husvärden, för att tala om för honom om han kan köpa åt oss en. sagt och gjort, vi önskade varandra godnatt och sedan la vi oss igen.

klockan nio ringer telefonen ute i vardagsrummet. båda går upp, men eftersom mitt rum är närmare vardagsrummet hinner jag svara. i andra änden hör jag joes röst
 - maria madonna, are you still sleeping? ja joe, jag sov, man är väl mänsklig. ok go back and sleep now var hans avslutande mening och sedan däckade jag igen. någon gång efter det börjar vår mest irriterande granne att tjuta. hon öppnar alltid sitt fönster typ runt niotiden och sedan sjunger hon, skriker och skrattar. idag skrek hon. allstå hon skrek så pass högt att hon väckte mig, jag hade sådan lust att öppna fönstret och säga åt henne to shut her mouth. helt jävla ohållbart att hon ska väcka mig varann morgon. jag tycker inte om henne. och så däckade jag för tredje gången den här morgonen, för att sedan vakna en timma senare och gå upp.

im dead today. jag är så trött att jag funderar på att gå och lägga mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0