i am a müslim

jag sitter och knaprar på världens äckligaste mysli, har nästan glömt bort hur äckligt det är och nu tycker jag att det är lite synd att jag har förpestat världens godaste vaniljyoggi med den. helvetsskit. har nästan lust att sila bort alla små müslibitar.

en glad nyhet är att jag har lyckats knåpa ihop den där intercultural assignmenten som skulle vara inne idag. jag lämnar in den imorrn och hoppas på ett D. men mest av allt hoppas jag på god hälsa. det är faktiskt det enda man ska önska sig.

det finns faktiskt värre saken än en skitjobbig hosta, magproblem, feber och yada yada, men när man väl sitter där på toastolen så finns det verkligen inget värre än det och det enda man önskar sig är att man kommer ut ur det levande. HA HA.

därför, mitt tips är att ni tar hand om er, stoppa ner ordentligt linnet i byxan, använd tjocka strumpor och gå inte ut i kylan med blött hår

Kommentarer
Postat av: Ena

tack :)

2008-01-30 @ 23:05:00
URL: http://enchiii.blogg.se
Postat av: Martina

Hahaha.. riktigt bra tips som man får från baka också.. hehe

2008-01-31 @ 08:50:11
Postat av: magz

martina: haha eller hur :D

2008-01-31 @ 11:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0