guten morgen alles

jahapp. det var ju ren tur att jag gick upp tidigt idag för nu har joe och reparatören till kylskåpet kommit. jag känner mig lite dum här i min pyjamas outfit och reparatören ser lite bonneaktig ut så man vet aldrig vad som pågår i hans huvud.

de har tagit ut alla grejer från kylskåpet och jag kan inte käka frulle nu, vilket känns riktigt jobbigt. jag är depp utan mat!!!

och eftersom jag tyvärr är själv i lägenheten så får jag skämms för både mig och nicole. lägenheten är ostädad, disk framme, hår på golvet, saker sängda lite överallt, skor överallt. pinsamhetsfaktor 8734. och jag är SÅ skabbig så pinsamhetsfaktorn stiger plötsligt med hundra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0