fredagen i bilder

113361-1252
det här med halsduk, vinterjacka och pälsmössa känns så avlägset. ha ha ha. idag hade vi förresten 20 grader.
113361-1253
min fulingväska. ett fynd från zara. hate zara i vanliga fall, men reor är inte vanliga så då är det ok. det ser ut som att en ko har tuggat på den och sedan krystat ut den. skitful färg också, men jag dras till den just pga fulheten. den är ännu fulare i verkligheten, den råkar bara vara lite fotogenique.
113361-1254
ehehee. jag ser lite besvärad ut eller hur?? det här med förmycket kroppskontakt är inte riktig min grej. leave me alone bitches typ.
113361-1257
nicole inne på toan på havanna. havanna is the place to go om man är ute efter att träffa niggas, biggazz, wigass etc etc. här finns något för alla. riktigt sunktoa om jag får säga mitt.
113361-1256
den här ladyn här sitter och cashar in för varje toabesök. hon ser ut att ha rätt tråkigt, men jag hade gärna velat ha hennes plats, sitta där och bara spana, och få pengar för det. lyx.
113361-1255
två brudar. de var snyggast på stället tror jag. vet dock inte ritkigt vad dom hette.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tror lätt ni var snyggast på stället! I helgen ska jag fanimig inte va förkyld utan ägna mig mer åt att va snyggast på stället jag med. Puss!

2008-01-14 @ 21:49:14
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se
Postat av: magz

ja men hallå, du får ju hänga på nån gång ju:)

2008-01-14 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0