fördriver tiden på ett bra sätt

jag sitter här och svettas. varför är det så att man börjar svettas när man chattar? som nicole sa, det beror på vem man chattar med. klart att det gör, och som jag sa, inga svettkörtlar kommer riktigt igång om man chattar med torrbollar. men chattar man med vissa så går produktionen igång. helt sjukt.

nåja. vi sitter här mittemot varandra och sjunger till whittan. hon är helt klart bäst. vad gör vi annars då? chattar lite, surfar, pluggar och snackar skit. satt desutom och spanade på foton från förr i tiden, typ de i oktorber och november, och när ingen annan det säger så kan jag vara den första att säga att vi var så heta! två hetingar som struttade runt på gatan. inte konstigt att allt slisk stirrade på oss som om vi vore två skänkar från ovan.


Kommentarer
Postat av: nicole

yes å nu är vi så jävla skabbiga så ingen tittar på oss längre. Suck. Tiderna förändras å jag blir mer å mer lik en bitter hagg.

2008-01-14 @ 20:05:05
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: adö

Ni blir äldre..de je det! :P JOs malo ako nastavis tako postaces starka! :)

2008-01-15 @ 00:15:51
Postat av: adö

ali da nebudem evul..moram da kazem da ste snyggast!

2008-01-15 @ 00:17:48
Postat av: magz

haha eller huuuuuur

2008-01-15 @ 12:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0