de tre små bilderna

eftersom min kamera har en smula i linsen som bromsar in hela den där klossen som rullas ut när man ska ta kort, så blev det inga kort eftersom klossen (linsen) aldrig ville komma ut pågrund av den där smulan. fan jävla skit. skitfult med svordomar, men jag lever jämsides med min kamera, och när den inte funkar på en sådan oviktig dag som nyår så blir jag sur.

som tur var tog idag (update: idag, haha. ida ska det stå naturligvis) ett par kort så något blir det som man säkert kan framkalla.

de tre korten nedanför togs med min mobilkamera, även den tar väldigt otillfredsställande bilder. alla dessa kameror. kan någon rekomndera en kamera under 500 spänn? det är tyvärr det enda jag kan lägga ut för något sådant. inga engångskameror tack.

nåja. här nere presenteras de tre första bilderna för detta året.

113361-1216
mina väldigt svullna fötter för några minuter sedan. obs! benen är rakade, nyårsrakning
113361-1215
jag för några minuter sedan, först toa sedan krpe
113361-1214
jag och nicololololo. fast det syns inte så väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0