can we have the bill please

jag försöker verkligen att STUDERA, men ja, vad ska man säga. ni listar nog ut själva hur det går.
skitsamma, här är lite bilder från igår.
113361-1280
här sitter vi inne på serafino, en nyöppnad och skitmysig restaurang. vi satt själva där en rätt lång stund innan ett fett sällskap kom. jag kunde inte riktigt klura ut varifrån ägarna var, men de lät som ryssar iaf.
113361-1284
men vilken service! först fick vi bruschetta till förätt, sedan beställde jag spagatti med spenat och vitlök, och till slut fick vi en liten kaka och citronlikör till det. aaah det var gott ska ni veta.
113361-1283
efter middagen runt 22, gick vi vidare till angelicas crib, tvärsöver gatan, och förfestade lite. vi klämde ihop oss i soffan för att hålla värmen och sedan fick vi kuta till bussen vid 23.
113361-1281
eh, nicole var lite påhittig. ser ni flaskorna i mina strumpor? jag lekte dessutom bartender och den fina blåa drickan är min. yeah, en lite skum pose, men jag trodde bara att mina fötter skulle synas..
113361-1282
myssspyyys. och sedan drog vi till paceville. först till bar native där nicole raggade upp den fejkade indiern (som egentligen är en turk, men han har extrema indierdrag enligt mig), jag och angelica dansade på och till slut drog vi till havanna. träffade även på abba, en snubbe från klassen, han är så liiiiten men så jäkla najs.
taxi hem, och sedan hade jag ju min helvetesnatt hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0