bränn BHn!

113361-1286
hm, nu är jag lite fundersam...men jag tror ändå att jag har svaret på mina funderingar.
på toan så fann jag en påse med engångsrakhyvlar, som jag vet inte är nicoles, eftersom det är sånna blåa "manshyvlar" och raklödder, och ja (nicole är det ditt?), jag tror att det är den förra snubbens prylar, den där porrtidningsläsande serbens. eftersom jag är ekonomisk så tänkte jag att det är ju bättre att slösa upp det som redan finns så sagt och gjort.

men varför är det så att man alltid missar en hårtofs på benet, en sån grov miss också. jag har liksom rakat in en ruta med hår. nästan lite konstnärligt-feministisk-nyskapande ju. ser ni den?

ps. hur fan kan man som kvinna säga att man inte är feminist? så oerhört puckat, så fruktansvärt ointelligent.

Kommentarer
Postat av: samira

"hur fan kan man som kvinna säga att man inte är feminist? så oerhört puckat, så fruktansvärt ointelligent.-"

sååååå saaaant!

2008-01-21 @ 21:55:51
URL: http://samirrra.blogg.se
Postat av: nicole

ja, alla jävla slöa hyvlar å rakgeler å helvetesgrejer är mina. Mycke ska man behöva stå ut me som tjej. Men jag tycker vi slänger dom på grannen imorn när hon börjar gorma. Då aksnek hon håller truten åsså blir vi av me för jävligt dåliga rakhyvlar oxå.

2008-01-21 @ 21:56:39
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: samira igen

ups, angav fel blogg:p

2008-01-21 @ 21:56:49
URL: http://samirra.blogg.se
Postat av: magz

samira: HEEEEJA FEMINISMEN!

magz: jag tror jag ska gå och skrapa upp deras jävla dörr med rakyveln, rista in SHUT UP i dörren.

2008-01-21 @ 22:04:08
Postat av: D

vilken underbar bloggare du är!

2008-01-23 @ 10:43:41
Postat av: magz

D: fasen vad det värmer! tack så mycket :)

2008-01-23 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0