baby when the lights go out

ja men herregud, jag tror nog att jag ändå överlever.

jag lyckades till slut installera norton antivirus, den nerladdade versionen från ajdin. ibland är jag rätt så smart allstå, inte för att jag lyckas installera, utan för att jag lyckas gå runt alla hinder som jag möter på vägen då jag räddar min data från undergången. och har den inte varit nära undergången nu så vet jag inte när den blir det.

det har varit nära till gråten och i smyg fällde jag en tår på grund av allt. vad löjlig man är som gråter över en dator egentligen. fast jag grät inte, en tår är alltid en tår och en flod är alltid en flod. floden kommer senare för nu vågar jag inte förstöra dagens makeup, för jag och nicole ska gå på bio nu.

Kommentarer
Postat av: nicole

Kämpa på! Du är strong, jag skulle fan ligga i en pöl å gråta över min dator. Om du pratar snällt me den så tror jag nog att den kan överleva å hålla ut till februari! puss

2008-01-02 @ 21:58:32
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0