äntligen får jag äta

men herregud, nu står både joe och reparatören här inne i mitt rum och ska försöka fixa min lampa. jag sitter här och bloggar och skäms eftersom golvet är så dammigt och han tappade precis en liten skruv som han nu letar efter på golvet. allstå en lite awkward situation här. haha herregud, kan han inte bara skita i lampan och dra. jag känner mig som värsta överklassungen som sitter här vid datan och de sliter their asses off för att fixa saker runt omkring mig.

igår satt jag och nicole och skrev ett fint mail till darren, mäklaren, där vi klagade på vissa grejer. och nu kännerjag mig så skyldig för att joe är verkligen snäll och fixar det mesta som vi har problem med. så passade han på att fråga om i hade något mer vi behövde, då kändes det som att han visste att vi hade mailat darrren.

jaha, nu är det kanske dags för frulle då äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0