whats going on

jahapp, så här sitter jag på min vanliga dataplats i vardagsrummet, det är bara här som jag får in trådlöst. idag sov jag till halv fem. allstå, vad tror ni? är jag deppig? irma sa att jag kanske var det. jag är i alla fall inte medveten om det, men det känns ju lite lustigt att jag bara vill sova, framåt kvällen vill jag dock vara uppe och tjöta.

på tal om att tjöta, nu sitter farmor här och tjötar. hon tvingar oss att översätta ett par meningar från Glaomour för henne. hon lyckas i varje fall engagera min bror och han anstränger ju sig, vi andra är inte intresserade men lägger in en och en annan kommentar för att visa att vi ändå lyssnar på henne.

jaha och nu är klockan redan halv nio. haha. hur gick det till? nä, jag har ju egentligen rätt mycket att göra men det blir inte riktigt av. jag är fortfarande i min lilla malta-sörjande period. bajs.
nu ska jag ta tag i mina naglar och fixa dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0