tre saker av papper

jag har roligt medan jag gräver i mina olika lådor. så här scannade jag in tre andra grejer till.
113361-1335
det här är min allra käraste och bästaste autograf från bäst-bästa Zera! LUVLUVLUVLUV.
113361-1336
och det här är en teckning som mamma har sparat. den målade jag när jag var fem bast och vi bodde i koprivnica. jag målade ju lite olika grejer, de flesta av dem oigenkänningsbara, dock en barnvagn till vänster, jag antar att det ska föreställa min lillebrors, och ett ÄPPLE till höger. UUUU. det var typ det första jag lärde mig att rita haha *tindrande ögon*
113361-1337
haha, det här är det första och enda hatbrevet jag fick under den tiden jag skrev för finnveden. jag hämtade brevet på redaktionen, gick till skolan och sedan skrattade jag, albin, simon och mands åt det haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahhaa det där brevet hade jag glömt av.. Så sjukt. hahaha. Ser ut som att det är en liten unge som skrivit det. Det är det väl förmodligen också får man hoppas, och att den ungen fått lite vett i huvudet nu när han / hon blivit äldre. Puss

2008-02-26 @ 14:08:07
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: jag heter nermin

Zera är sämst!

2008-02-26 @ 23:31:26
Postat av: mag

nerko: ccc, nista ti ne znas!

2008-02-27 @ 00:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0