the sweetest thing

jag ska snart iväg till farmor nu, jag ringde för länge sedan och sa att jag skulle komma så hon lär väl vara lite småstirrig nu med tanke på att hon säkert kört in en pita i ugnen. det blir en fin övernattning hos henne, jag tycker om det, vila mig lite från familjen och datorn. en annan sak som jag slka göra är att jag plugga till omtentan som är nu på torsdag vilket innebär att... LUUUUUUUUUUUUND på onsdag! jag längtar! pppppppartymartyyysmartyyy på fredag på.....HERRRRRRKAN. ja det är dags för en liten återförening tycker jag. alla som inte betyder något är inte medbjudna men alla mörka hetingar är så klart alltid välkomna.

Kommentarer
Postat av: nicole

jaaaaaaaaaaaa mörka hetingar! Kom till Herkan på freda! Kom dit från och med onsdag iofs eftersm vi antagligen kommer bo där från och med då. Ta me era snygga vänner oxå. Lämna fulingarna hemma.

2008-02-17 @ 19:56:43
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-02-17 @ 20:02:19
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0