stjärtens dag

alla hjärtans dags, alla mammors dag, alla pappors dag, alla någons dagar är så onödiga egentligen. jag föredrar att inte fira något och jag funderar inte vidare mycket på det egentligen, men så typ håller man på och surfar runt på olika bloggar och varannan blogg har bilder på sina snubbar. oftast står de tillsammans och pussas och precis när de gör det så knäpps kortet. ibland ser det lite plastigt ut, typ eeh älskling om du kysser mig nu och så håller du posen i fem sekunder tills jag tar kortet, det känns lite....inövat ut.

Kommentarer
Postat av: nicole

jag har iaf fått min mysdos på alla hjärtans dag. Skönt, då har man det avklarat. hahah. men fan va folk tar det här seriöst. Det sitter par på varenda jävla resturang på stan me levande ljus å glor in i varandras ögon som om inget annat existerade. Pffft. Fjanterier! Jag bitter? Ne dåå, inte alls. mohahaha

2008-02-14 @ 18:16:28
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0