smekisar

idag när jag loggade in på facebook så såg jag det här:
113361-1309
ok för alla de nicknames jag har fått innan, men nicole tar ju priset. hon nöjde sig inte med bara ett nickname utan hon la till sex stycken extra. och det är ju oftast det som jag kallas för. Raggis brukar nicole ropa när jag är frånvarande på msn, gamen är när jag råkar se ut som en gam på vissa bilder, geten är när nicole har tråkigt, haggan är när jag är på mitt bittra humör och, baggis är när nicole tröstar mig, galoschen är när nicole inte har något bättre att säga än ja du din kär galosch och fejkmussen är när nicole är på sitt onda humör. men min absoluta favvosmekis är haggis, jag lystrar till det som en lydig hund lystrar till sin husse. då blir jag extra snäll.

Kommentarer
Postat av: nicole

fan Haggis glömde jag ju! Hur kunde jag göra det??! Måste genast in på FB igen å fixa. Men det känns ändå som om jag glömt nåt? hmmm

2008-02-13 @ 00:15:04
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: lina

halluuuuuuuuuu kärt barn me många namn!!!

skrev nyss till dej på msn men inge svar, PRATA ME MEJ.. :( ja har halsfluss så trist!!!!

Hoppoas iaf
du mår bra o att d känns ok o va hemma, läst lite o du verkar lite osäker men du, e man depp får man göra nåt åt d, o du e så go o glad så du fixar det! Köp en kexchoklad eller så o cheer up :P

kraaaaaaam

2008-02-13 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0