Party på Herkules

blögg igen dårå.
i fredags var vi uppe med tuppen igen typ. vaknade omänskligt tidigt för att vara jag, vid nio. vi käkade frulle och sedan stack vi ner till stan för att hitta en herkoutfit för kvällen. det var dösvårt. jag hade även klipptid hos disa, som är den mest komptententa frisörska jag har stött på, så det var kul att träffa henne igen. söt, snäll och klok.

efter klippningen stack vi och käkade på mondo, och omg men tanten var riktigt trevlig och bjöd på ett leende till och med. det händer inte ofta men det är värt att gå dit för en mondomacka eftersom den slår alla andra mackor. vi gick på stan en lång stund men träffade ingen vi kände igen. böring.

jag hann ju med ett par liveblögginlägg från vår lilla förfest för två och vi kan väl säga att vi hade det kul haha. sedan trippade vi iväg till bussen och fick trippa tillbaka till korren igen eftersom jag hade glömt mitt leg (OBS!!! no more pass, jag uppgraderade till leg istället) och till sist var vi utanför herkan. näääjs. inne på herk mötte vi PO, emil och hans killpolare så vi hängde mest med dom. musiken var en besvikelse, ny dj som sabbade varenda låt, ok för att han vill ha kul och mixa sönder skiten, men han kan väl se till att göra ett bra jobb och mixa så dåligt som han gör kan han göra på fritiden, tack. varken brorsan eller tunnisen jobbade och det var ju också lite tråkigt, hade sett framemot att hälsa på the tunnis.
en sak som hände på dansgolvet och som förvånade mig över hur konstigt funtade vissa människor är, jag och nicole står och dansar på dansgolvet och plötsligt kommer det fram en liten iraniebrud fram till oss och undrar på tyken blatteskånska varför vi stirrar på henne. både jag och nicole stod som frågetecken och tittade först på varandra liksom för försäkra oss om att det var på riktigt och sedan tittade vi ner förvånat på henne, hon var typ femtio cm hög, och vet inte riktigt vad vi ska säga. skojar hon eller är hon seriös. hon bara upprepar surt sin fråga och jag tror att det var jag som frågade om hon var seriös och nicole sa att vi inte glor på henne utan på omgivningen. herregud hon var inte ens i ögonhöjd för oss och jag är fan inte den som orkar titta ner om jag inte måste och så går hon och påstår att vi tittar på henne. suck, allstå vissa människor behöver allvarligt talat komma ner på jorden och känna jorden mellan tårna typ. jag tror inte att hon riktigt fick den reaktion hon ville ha ifrån oss, snacka om att känna sig dum och tro för mycket om sig själv så hon trippade tillbaka till sin plats på dansgovlet. kort därefter kom hon tillbaka och bara började shakea sin ass framför mig och nicole och än en gång stod jag och nicole förvånade och bara stirrade på henne oförstående. det måste vara ett skämt tänkte jag och så vänder hon sig till mig och säger du, jag ser att du stirrar på mig och gör så här, och så slickar hon sig om munnen när hon har sagt det. HAHAHA. allstå hahaha, jag visste ännu inte om hon var seriös så jag skrattade till lite och hon sa nått mer och sedan gick hon. trevlig brud måste jag säga. hon gav sig klart på fel människor eftersom  jag och nicole är dom fredligaste på the dancefloor, visst spanar vi på människor, men vem gör inte det, saken var bara den att vi den här gången misstog sig den lilla bruden rejält eftersom varken jag eller nicole ens hade skänkt henne ett ögonblick förran hon stod där framför oss.
ja det var om det.

vi träffade även på alan och sahand, och sahand var mindre än vad jag mindes honom. och en fest är väl ingen fest förran man får champagne i håret som nicole så fint sa, och det det vi fick. mot slutet tjöt brandlarmet och kort därefter stack vi hemmåt.

och snackade fram till halv sex, däckade och vaknade vid 12.113361-1329
världens sötaste bebis som hänger på Tiger.
113361-1334
emil, bönis, jag och lillis
113361-1333
även PO var med.
113361-1332
113361-1330
innan utgång, bönis är söt!
113361-1331


Kommentarer
Postat av: nicole

måste sluta dricka cola för fan. mina tänder är gulare än gulast. gräslit.

2008-02-24 @ 23:42:32
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: Jannic

"tyken blatteskånska" haha. Vad jag saknar skane

2008-02-25 @ 11:13:05
Postat av: Angelica

Hej gumman!

Hur står det till? Tänkte mest säga att jag har länkat till din blogg från min som en av de platser på internet jag besöker varje dag ;)

Ta hand om dig...

2008-02-25 @ 15:53:56
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se
Postat av: emelie

Vad fin du är i kort hår!!

2008-02-27 @ 13:13:02
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0